کنسرت ماکان بند با طعم فالش‌خوانی و پلی بک

فالش‌ خوانی ماکان بند در کنسرت

هرروز که میگذرد این مارکت بی جان تر و بدتر میشود. خواننده هایی که دست پرورده مسعود جهانی و …  هستند با پول معروف میشوند و مجوز کنسرت میگیرند و در نهایت یک کار فالش و پلی بک تحویل مخاطب میدهند. جدا از اینکه اینروزها خواننده های بزرگ به دنبال کمک به هم وطنان آسیب دیده در استان های مختلف هستند ، این فاصله فضایی را ایجاد کرده برای خواننده هایی از جمله آرش ای پی و مسیح و ماکان بند و مهراد جم و حامیم و مجید رضوی و آرون افشار و … که بتوانند خودی نشان دهند. ناگفته نماند که هیچ اثری از این خواننده ها در تاریخ ماندگار نخواهد بود و قطعا گذراست اما چیزی که خیلی از استاید را مورد ازار قرار میدهد ، اعتماد به نفس بیش از حد این گروه ها است که خود را خواننده و البته استاد میدانند.

ماکان بند : «سر این تِرَک چون من بالا و پایین می‌پرم بین علما بحث شده بود که من دارم پلی‌بک می‌کنم. می‌خوام بدون موزیک برم…» بعد خیلی جدی شروع می‌کند به بالا و پایین پریدن روی صحنه و به فالش‌خوانی‌اش ادامه می‌دهد: فرقی نمی‌بینم اصلا من، بین تو و گلایی که تو باغچن… آدمایی خوبی که همه تو قصن، حتی یه ذره با تو مو نمیزنن…

پلی بک در کنسرت ماکان بند

به نقل از ایسنا، «پلی‌بک» خیلی وقت است که روال عادی بسیاری از خوانندگان پاپ شده است و لو رفتن خیلی از خواننده‌ها هم در فضای مجازی سر و صدایی به پا می‌کند. موضوعی که توانایی خوانندگان پاپ را زیر سوال می‌برد. بعد هم آقای خواننده مجبور می‌شود، دست به هرکاری بزند که ثابت کند، زنده می‌خواند. شاید اتفاق کنسرت «ماکان‌بند» در فضای مجازی وایرال شده باشد اما این موضوع تنها مختص این گروه جوان نیست و بارها شاهد اتفاقات این چنینی در دنیای موسیقی پاپ بوده‌ایم.

رفتار هایی در صحنه میبینم که حتی در مهدکودک هم چنین چیزی را به چشم مشاهده نکنیم.چه چیزی باعث میشود این افراد در صحنه به این شکل اجرا کنند و حتی امثال گرشا رضایی که دریا را از او بگیریم اثر جدیدی نمیتواند تولید کند در اجرای زنده به مردم توهین میکند.؟ چه کسی به این افراد بها داده و علت حضورشان به عنوان یک هنرمند چیست که لطمه ای میزنند به هرچی هنرمند است.

نظرات خود را برایمان ارسال کنید.